Expert Șerban

Despre Noi

Servicii oferite în calitate de practician în insolvență, expert contabil, auditor financiar, consultant fiscal, expert evaluator de întreprinderi, proprietăți imobiliare și bunuri mobile, expert legislația muncii.

Competențe deținute

Ec. jur. Şerban Mihaiela-Gabriela

ACTIVITĂȚILE NOASTRE

Servicii de expertiză judiciară sau extrajudiciară

Expertiză contabilă judiciară și extrajudiciară

Expertize fiscale judiciare și extrajudiciare

Expertize evaluatorii judiciare și extrajudiciare pentru bunuri imobile, bunuri mobile, intreprinderi, fond de comerț și alte active necorporale

ACTIVITĂȚILE NOASTRE

Servicii oferite în calitate de practician în insolvență

Insolvența Persoanelor Fizice

Administrator sau lichidator al procedurii de insolventa persoane fizice în temeiul legii nr 151/2015 privind procedura insolvenței persoanelor fizice.

Insolvența Persoanelor Juridice

Servicii de administrare/lichidare judiciară în caz de insolvenţă în temeiul legii nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență.

Lichidarea Voluntară

Serviciile de lichidare voluntară sau amiabilă sunt servicii aplicabile în afara procedurii insolvenţei, procedura de lichidare amiabilă fiind demarată la iniţiativa şi sub controlul asociaţilor, acţionarilor sau membrilor persoanei juridice.

Ani Experiență
0 +
Clienți Satisfăcuți
0 +
Firme Lichidate
0 +
Firme Înființate
0 +
Membri
0 +

ACTIVITĂȚILE NOASTRE

Servicii oferite în calitate de expert contabil

  • SERVICII DE EVIDENȚĂ CONTABILĂ PENTRU ORICE DOMENIU DE ACTIVITATE
  • Evidenţă global-valorică ,cantitativ-valorică după caz şi întocmirea balanţei analitice a stocurilor;

  • Întocmirea balanţelor de verificare contabile lunare (sintetică și analitică);

  • Întocmirea registrelor şi jurnalelor contabile prevăzute de lege (Registrul Jurnal, Registrul Înventar, Registrul Cartea Mare);

  • Evidenţă analitică şi sintetică a clienţilor şi furnizorilor;

  • Evidenţă mijloace fixe, calculul amortizării;

  • Determinarea impozitului pe profit, a impozitului pe venit, a impozitului pe dividende, etc. şi întocmirea şi depunerea declaraţiilor fiscale corespunzătoare;

  • Întocmirea şi depunerea decontului de TVA;

  • Întocmirea de raportări contabile externe, dacă specificul activităţii o impune, către parteneri, furnizori sau clienţi externi;
  • Înformarea periodică a conducerii asupra situaţiei economico-financiare a societăţii;

  • Înformarea permanenţă şi în timp util a conducerii societăţii privind reglementările din domeniul fiscal şi financiar-contabil;

  • Acordarea de asistenţă cu ocazia derulării de controale fiscale sau financiare asupra activităţii derulare de persoana juridică;

  • Întocmirea documentației contabile pentru obținerea de credite sau de leasing-uri;

  • Efectuarea de punctaje cu administraţia financiară

  • Consolidarea balanţelor de verificare pentru grupuri de societăţi şi transpunerea lor în bilanţ;

  • Întocmirea altor situaţii sau rapoarte cerute de legislaţia în vigoare;

SERVICII DE PERSONAL/SALARIZARE

Întocmirea statelor de plata în baza pontajelor puse la dispoziţie de beneficiari;

Determinarea contribuţiilor datorate de angajat/angajator cu privire la drepturile salariale;

Redactarea şi transmiterea la ITM prin intermediul aplicaţiei Revisal a Contractelor Îndividuale de Muncă şi a Actelor Adiţionale la acestea precum şi a Deciziilor privind desfacerea sau suspendarea CIM;

Întocmirea, actualizarea şi transmiterea către ITM a Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor (REGES);

Redactarea de adeverinţe de orice tip pentru salariaţi;

Întocmirea chestionarelor de evaluare a personalului

WhatsApp Image 2024-01-25 at 20.12.03

ACTIVITĂȚILE NOASTRE

Servicii înființare/ modificare firme

Întocmire documentaţie pentru înfiinţare persoane juridice;

Redactare de Acte constituitive, Contracte de comodat, Hotărâri ale Adunării Generale a Asociaţilor, Contracte de cesiune, etc;

Întocmire documentaţii pentru înfiinţarea de puncte de lucru, schimbarea sediului social, modificarea formei juridice, modificarea denumirii firmei, modificarea structurii capitalului social etc..

Întocmirea documentației pentru divizarea, fuziunea sau lichiderea voluntară a firmelor;

ACTIVITĂȚILE NOASTRE

Servicii în calitate de consultant fiscal

Consultanţa fiscală la înfiinţarea persoanei juridice şi la momentul reorganizării acesteia prin fuziune, divizare, lichidare sau cesiune de capital social;

Consultanţă şi asistenţă în cadrul controalelor fiscale precum şi reprezentare în faţa autorităţilor fiscale pentru clienții noștri beneficiari de servicii contabile.

Consultanţă şi asistenţă privind inventarierea parţială sau generală a elementelor de activ şi pasiv în toate situaţiile impuse de lege precum şi la cerere;

Înformarea periodică asupra modificărilor din legislaţia financiar-contabilă, fiscală precum şi în legislaţia muncii privind obligaţiile declarative şi de plată pe care le are o persoană juridică.

ACTIVITĂȚILE NOASTRE

Servicii în calitate de expert legislația muncii

Redactarea și/sau avizarea contractelor individuale/colective de muncă precum și a tuturor actelor specifice legislației muncii

Asistarea lucrătorilor la negociere, incheierea, modificarea, suspendarea sau încetarea contractului individual/colectiv de muncă, inclusiv pe timpul cercetarii disciplinare

Reprezentarea angajatorilor la negocierea, incheierea, modificarea, suspendarea sau incetarea contractelor individuale de muncă

Realizarea cercetării disciplinare, precum și de aplicare a procedurilor legale privind răspunderea patrimoniala

Acordarea de consultanta/consiliere de specialiatate a legislatiei muncii și securitatii sociale

Reprezentarea extrajudiciara a angajatorilor in relatia cu autoritatiile din domeniul muncii si securitatii sociale

ACTIVITĂȚILE NOASTRE

Servicii în calitate de auditor financiar

Audit financiar al situațiilor financiare anuale la cererea beneficiarului;

Audit statuar al situațiilor financiare anuale în situațiile prevăzute de lege

Asistență în caz de fuziune, divizare, lichidare a societății

Auditul fondurilor europene și a altor fonduri nerambursabile de la alți donatori

Audit intern

Accounting Formulas Equations for Accountants. Female Accountant working with calculator and laptop

ACTIVITĂȚILE NOASTRE

Servicii oferite în calitate de expert evaluator ANEVAR

EVALUAREA PROPRIETATILOR IMOBILIARE

  • Pentru impozitarea clädirilor
  • Pentru garantarea impumuturilor
  • Pentru înregistrarea in situatiile financiare
  • Reevaluarea activelor fixe corporale din patrimoniul institutilor publice (OMFP 3471/2008)
  • Evaluarea patrimoniului institutilor publice în cadrul procedurii de actualizare/completare a inventarului domeniului public (Codul Administrativ)
  • Pentru vânzarea-cumpãrarea unui bun pentru aportul în naturã
  • Pentru vânzarea-cumpãrarea unui bun pentru aportul în naturã
  • În cadrul procedurii de insolventă 
  • Pentru asigurare
  • Pentru majorarea capitalului social, retragerea actionarilor
  • Pentru investitii/achizitii/schimburi de proprietäti
  • Justa compensare în caz de expropriere sau restituire a proprietatii (Legea nr. 255/2010 și Legea nr. 247/2005)
  • alte scopuri

 

EVALUAREA BUNURILOR IMOBILE

  • Mijloace de transport, utilaje și echipamente tehnologice, aparate și instalații de măsurare, control și reglare

EVALUAREA INTEPRINDERII

  • Evaluări de intreprinderi, fond de comerț și alte active necorporale

Întrebări Frecvente

E-Factura este un sistem electronic de transmitere și raportare a facturilor, pus la dispoziție de ANAF. Concret, RO e-Factura reprezintă nu doar instrumentul pentru facturarea electronică (cu scopul de a digitaliza modul de facturare), ci mai mult, poate fi considerat un instrument pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale.

E-factura nu înseamnă doar emiterea facturilor în format electronic, ci presupune generarea unui fișier XML care conține informațiile din factură și care se transmite la ANAF, prin intermediul contului SPV. Astfel, prin intermediul acestui sistem ANAF poate monitoriza corect gradul de colectare a TVA-ului, dar și a celorlalte taxe și impozite și poate vedea în timp real ce facturi se emit între operatorii economici.

  • O firmă de contabilitate asigură gestionarea precisă a documentelor financiare, îndeplinirea obligațiilor fiscale și optimizarea resurselor financiare. Aceasta eliberează antreprenorii de sarcinile contabile, permițându-le să se concentreze pe dezvoltarea afacerii.

Insolvența pentru persoane fizice reprezintă incapacitatea de a-și îndeplini obligațiile financiare. În acest context, un debitor poate solicita intrarea în procedură de insolvență pentru a restrucutra datoriile și a-și proteja bunurile.

Insolvența este o stare în care o companie sau o persoană nu mai poate îndeplini obligațiile financiare către creditorii săi. Aceasta poate fi rezultatul unor dificultăți financiare semnificative, schimbări neprevăzute în mediul economic sau gestionare ineficientă a resurselor financiare. Oricare ar fi cauza, insolvența poate avea consecințe semnificative asupra părților implicate.

Există diverse motive pentru care o companie poate ajunge în stare de insolvență. Acestea pot include creșterea necontrolată a datoriilor, pierderi financiare constante, schimbări în piață sau concurență acerbă. Este esențial să fie identificate semnele timpurii ale problemelor financiare și să se întreprindă măsuri corective pentru a evita situația de insolvență.

Când o companie este incapabilă să-și plătească datoriile, intră într-un proces formal de insolvență. Acest proces implică de obicei evaluarea activelor și pasivelor, stabilirea unui plan de restructurare sau lichidare și implicarea unui administrator specializat în insolvență. Scopul este de a maximiza valoarea activelor pentru a acoperi cât mai mult din datorii și de a proteja interesele creditorilor.

Neintroducerea sau introducerea tartiva de către debitor a unei cereri de depunere a insolventei la un termen de depășește cu 6 luni data apariției stării de insolventa constituie o infracțiune? Este infracțiunea de bancruta simplă si se pedepsește cu închisoare de la 3 luni la 1 an sau o amenda penala.

În cazul în care un operator economic se găsește în dificultate, fără a se afla însă în stare de insolvență, este indicat ca acesta să solicite serviciile de prevenire a stării de insolvență oferite de persoanele abilitate în acest sens, cât mai din timp, chiar de la primele semne care indică posibilitatea apariției unei astfel de situații, respectiv din momentul în care se observă o dinamică descrescătoare a potențialului de viabilitate managerială și economică.